بیمه سمعک

بیمه سمعک

امکان استفاده از بیمه سمعک در کلینیک شنوایی سنجی، سرگیجه و تعادل اسپین خرم آباد کاملا و برای تمامی بیمه های پایه و تکمیلی وجود دارد. خوشبختانه تمامی بیمه های پایه و تکمیلی کمک هزینه خرید سمعک را تقبل می کنند. کلینیک شنوایی سنجی اسپین خرم آباد آماده ارائه فاکتور مورد نیاز تمامی بیمه ها می باشد.

 

مدارک مورد نیاز بیمه جهت پرداخت کمک هزینه سمعک

1. برگه نوارگوش

2. فاکتور خرید 

3. کارت گارانتی 

4. نسخه متخصص گوش، حلق و بینی

البته بعضی بیمه های تکمیلی ممکن است فاکتور با کد اقتصادی یا فاکتور داری کد IRC ( قاچاق) از بیمار بخواهند، که کلینیک شنوایی سنجی اسپین آماده ارائه تمامی موارد بالا می باشد.

مبلغ پرداخی بیمه ها جهت خرید سمعک چقد است؟

تقریبا هر بیمه ای مبلغی متفاوت جهت کمک هزینه خرید سمعک پرداخت می کند، پس نمی توان گفت تمامی آنها تغرفه ای یکسان دارند.

بیمه های پایه معمولا مبلغی ثابت به تمامی بیمه شدگان خود پرداخت می کنند. بیمه های تکمیلی نیز ممکن است مبلغی ثابت پرداخت کنند یا طبق قرار داد در سطوح مختلف مبالغی مختلف به بیمه شدگان پرداخت کنند. پس توصیه می شود قبل از خرید سمعک از بیمه تان استغلام گرفته یا از طریق را های ارتباطی موجود در سایت آن را از ما استعلام بگیرید.

مبلغ پرداختی بیمه  نیروهای مسلح: تا سقف 3.500.000 تومان

مبلغ پرداختی بیمه تامین اجتماعی: 2.000.000 تومان

متاسفانه تا اطلاع ثانوی مشکلی در پرداختی بیمه خدمات درمانی به وجود آمده و در صورت برطرف شدن مشکل آن را به اطلاع دوستان خواهیم رساند.

خوشبختانه مبلغ پرداختی بیمه های تکمیلی خیلی بیشتر است ودر بعضی آن ها هزینه کامل یا درصد بالایی از قیمت سمعک را پرداخت می کنند.

برای اطلاع از پرداختی بیمه های تکمیلی بهتر است  استعلام گرفته یا با ما تماس بگیرید، تا اطلاعات لازم را به شما ارائه دهیم.